piątek, 17 sierpnia 2012

10. Mini meet...

BĘDZIE DŁUGO! 


...Mini,ale za to jaki fajny :3 Spotkałam się z Martoom,Molly,Olą i oczywiście organizatorką Mouse Puppet,która musiała zaraz uciekać :<
Na początku byłyśmy w Mcdolandzie,gdzie światło było okropne,potem poszłyśmy robić zdjęcia pod fontannę :3 
Post będzie dłuuuugi,także kto ma siłę niech czyta :D Opiszę trochę lalki :3

Zdjęcie okropne :<

Mam tylko dwa zdjęcia z Loui ;_; Jejku,ma prześliczną buźkę :3 Jest dość blada,ale blade jest piękne :3 Mimo,że ma taki sam typ ciałka jak Emily (3),to w ogóle nie skrzypi i chodzi bez oporów,co mnie trochę zdziwiło. Świetna jest :3

Andie.  Jest przeprzeprzeprzecudowna :D Ma bardzo fajny makijaż. Na zdjęciach promocyjnych w ogóle mnie nie przekonała,ale na żywo jest ekstra :D

Angie.Jej ''foszek'' jest uroczy i bardzo do niej pasuje :D Uwielbiam Dal Risę od samego początku :3 Ma świetne oczy. I ten pieprzyk <3
Victorique jest jedną z ładniejszych pullipek *___* Jej oczy są inne niż u innych,fajnie że się wyróżnia :3 Ma naturalny makijaż i świetny stockowy wig. Na anime nie znam się wcale,nawet nie wiedziałam,że jest oparta na jakiejś postaci x3 Jednym słowem cudowna i robiła chyba największą furorę :D
Meredith,wybacz,że jesteś tak krzywo :| W niej to się zakochałam :D Kocham jej oczy i powieki. Bardzo dobrze pozowała w obitsu,także muszę takie samo sprawić Emily :c
 Teraz parę zdjęć wspólnych oraz pozostałe... :3



wizje artystyczne Molly rulez >D


''psss,patrz na nią!''




Dalki.

oraz Pullip :3




Emily w wigu Meredith. Wygląda ciekawie,ale wolę ją w jaśniejszych kolorach ;D





trampki <3 Emilkowe prawie straciłam :o
Obyło się bez dziwnych tekstów skierowanych w naszą stronę,na szczęście C: Jakieś panie powiedziały tylko,że nasze lalki są śliczne :D

Dziewczyny,dziękuję za spotkanie i mam nadzieję,że je jeszcze powtórzymy :D

czeeść :3

2 komentarze:

  1. Meet musiał być cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w Oliwie na minimeecie jedna pani spytała się nas co to za lalki itp . i jeszcze jakaś babcia chyba do swojego męża powiedziała " Sesja Zdjęciowa " i się na nas popatrzała .
    Czyli nic dziwnego nas nie spotkało .

    OdpowiedzUsuń