wtorek, 4 września 2012

11.

Będzie chaotycznie. Inaczej pisać chyba nie umiem....
Wróciłam tydzień temu od babci,ale nie miałam czasu wrzucić zdjęć,także uczynię to dzisiaj c: Generalnie było nudno (Oglądanie cały dzień Trudnych Spraw nie jest bardzo interesujące,jak się wydaje...) ale było chociaż trochę miejsca do zdjęć. Zaprezentowałam sukienkę,którą dostałam od Kitty :3 (http://angel590.pinger.pl/). ehhhh,zbieram na obitsu,już nie mam siły z tym ciałkiem. Chciałabym,żeby Emily stała,ale nie ustoi ani sekundy. Ujęcia się powtarzają,wjjjem.Ogólnie miało powstać FS,ale do historyjek nie mam talentu,wolę zaserwować same zdjęcia T^T Łapcie:


nie ma to jak leżenie na trawie ;_; Ale chociaż widać całą sukienkę ;_;



Kocham je kolor oczu. Ogólnie uwielbiam niebieskie oczy.....Myślę jednak nad zmianą koloru,chociaż nie jestem do końca pewna...




To tyle....
Znowu szkoła,znowu ta straszliwa męka. Dowalili zajęcia od ósmej do piętnastej. Ciekawe kiedy znajdę czas na jakiekolwiek zdjęcia. Zacznę doceniać wszystkie przerwy świąteczne i w ogóle x_x

czeeeśććć.

Ah! I zgłaszam się do candy :3
U Trufli:
http://yumenochikara-plastic.blogspot.com/

 U Moki:
http://moka00.blogspot.com/2012/08/candy-candyy.html  

3 komentarze:

  1. Życzę powodzenia!
    A co do Obitsu.. Bardzo polecam! Ja też nie mogę wytrzymać z oryginalnym ciałkiem! U Dal'a nogi się tak trzęsą, że nie można jej ustawić a u Pullip'a to sama wiesz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. niedługo ogłoszenia z Candy :)
    http://magiczny-grzyb.blogspot.com/p/candy-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna <3 Baaaardzo podoba mi się ta sukienka, ale to co kocham u tej lalki to makijaż. Jest niby mocny (czerwone usta), a tak naprawde, taki subtelny, delikatny, jednocześnie trochę tajemniczy, mówiący sam za siebie, inny od tych wszystkich praktycznie takich samych makijaży pullip Dilettante, czy dala Ciel (bez obrazy dla ich właścicieli), on ma własny wyraz, i "to coś", co powinna mieć każda lalka, czego moje są zdecydowanie pozbawione xD

    Żeby nieprzedłużać, zostałaś nominowana do L.B.A. na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń