piątek, 10 sierpnia 2012

9. Sopot

Wróciłam z nad morza,dokładniej z Sopotu. W morzu kąpałam się zaledwie dwa razy,pogoda nie dopisywała. Zwiedzałam Trójmiasto i podobało mi się,chociaż naprawdę nie przepadam za zwiedzaniem ;P Emily wyjęłam z torby tylko raz. I to tylko na chwilę,miałam wrażenie,że wszyscy się patrzą ._. Zdjęcia robione na szybko,więc nic specjalnego,przy czym w czwartm prawie zwiało wig :D 

pozdrawiam Cię,dziewczynko z tyłu :D




chyba przesadziłam... :D


I żeby nie było tak nudno,''trochę'' się ujawniam,o! :D






ps za tydzień warszawski meet,nie mogę się doczekać :3
ps 2 oko już naprawione i działa jak należy ;)

4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Szkoda, że mało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, a jak się ludzie w Warszawie będą patrzeć ! :D xD
    Fajne, fajne zdjęcia ^^.

    OdpowiedzUsuń