sobota, 12 maja 2012

4.Krótko się chwalimy ;)

Zacznę od prześwietnej dla mnie (ale chyba bardziej dla Emily) informacji,że niedługo dostanę pieniądze. Pieniądze na urodziny. Płacze(my) już od jakiegoś czasu jeśli chodzi o wiga,więc niedługo zapewne ktoś doczeka się nowego ;3. Zmiany zachodzą dość powoli,ale zachodzą. Zastanawiam się,czy nie zamówić od razu obitsu. Ciałko nie jest takie okropne,ale jednak...obitsu jest potrzebne...Myślę także,czy nie doprawić Emily dodatkowych rzęs. Byłyby na tyle gęste,że nie domykane (jak to w typie trzecim) powieki,stwarzałyby wrażenie zamkniętych. Jeszcze co do ewentualnych zakupów,to odbyłyby się one u mimiwoo. Jest raczej warta polecenia i w sklepie jest ogromny wybór czegokolwiek. Ubłagam koleżankę,aby użyczyła mi swojego ebay :< A,zamówiłabym też nowe buciki :) Ale już nie trampki,ponieważ te już Emily posiada :3 Korzystając z okazji,kupiłam je u Dominiki :D
Wstawiam tylko zdjęcia bucików,bo wolę Emily pokazać w trochę lepszym stanie niż teraz jest :/ Więc oto się chwalimy:
Prawdziwe conversy :D Sama bym takie założyła :3


 
Tak,wiem,nie ma to jak zdjęcia na biurku :D

To tyle na dziś. Mam nadzieję,że koleżanka zgodzi się ''pożyczyć'' mi ebay i zamówię nowe rzeczy...Jak nie,to się załamię -.-

Cześć ^^

3 komentarze:

  1. Ooo :3 Jakie ładne buty ;) Jak się nosi? ^^ Czy Emily nie ma odcisków w nowych butach? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OO nie było mnie tu jeszcze! Cudna Emily jest, śliczne trampole jej wybrałaś. Będę tu zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy one nie powinny mieć znaczku do środka?

    OdpowiedzUsuń