niedziela, 29 kwietnia 2012

1. Blogowanie czas zacząć...

...na nowo.

Jako,że dużo osób ''uciekło'' blogować też tu,to i ja się zdecydowałam. Tak jak inni będę pisać notki na bloggerze,a na pingera wstawiać będę jedynie odnośnik.
Nie jestem dobra w przywitaniach i opowiadaniu o sobie,ale spróbuję zrobić to w miarę sensownie ;)
Jestem nastolatką o (osobiście nie podobającym mi się) imieniu Ania. Lalkami Pullip interesuję się od września. Wtedy też zaczęłam zbierać pieniądze na własną. I tak oto od stycznia stałam się właścicielką Pullip Dity,którą nazwałam Emily. W pewnym sensie,dążę do tego aby była ona...mną. Mam nadzieję,że wkrótce mi się to uda. 


 





Emily przed,Emily po.
Jedyną zmianą u niej są wyprostowane włosy,ale mam już plan co dalej ;) Zbieram pieniądze na wiga,obitsu i chyba zaopatrzę się w nowe chipy :) 

To chyba na tyle...
Do następnego wpisu! :)

3 komentarze:

  1. Witamy w blogspotowej lalkowej społeczności :)

    Zapraszam czasami do mnie i Angi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witamy w gronie bloggerowiczów

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna <3

    zapraszam : cherry-cookiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń